Kuzaj wygrywa Karową i Barbórkę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal77
    Ambiente
    • 2006
    • 113

    Kuzaj wygrywa Karową i Barbórkę

    BeverlyHills - wypożyczalnia dvd
  • howard7
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1120

    #2
    Kuzaj wygrywa Karową i Barbórkę

    Leszek Kuzaj z Maciejem Szczepaniakiem byli najszybsi na ulicy Karowej i zarazemw całym 44 Rajdzie Barbórka. Jako drudzy finiszowali Tomasz Kuchar z Jakubem Gerberm, zaś trzecia pozycja przypadła kuzynom Dytko.
    Wyjątkowa przyjazna pogoda zapowiadała bardzo dobre warunki na Karowej. Po raz kolejny okazało się, że słynna ulica nawet po skróceniu o połowę jest rozkapryszona - wszyscy zawodnicy zaskoczeni byli śliską nawierzchnią, zwłąszcza w górnej partii.

    Sporo emocji przyniosły już pierwsze przejazdy w wykonaniu dwóch KIA Picanto. Poletyło uszkodził samochód na krawężniku tuż przed górnym nawrotem i trzeba było holować kijankę. Mariusz Sikora czekał długo na starcie, wystygły mu slicki i jego przejazd pełen był przygód. Zaliczył jedną z barier na szykanie, wpadł na krawężnik oraz przeprowadził zamach na safeciarza. Ale i tak wygrał Barbórkę w klasie 1.

    Szumowski zaprezentował kibicom hamulce iskrzące przy każdym hamowaniu, zaś Dobrowolski piękny - choć nie do końca zamierzony - slajd pod wiaduktem. Maciejewski zapewnił sobie zwycięstwo w klasie 2.

    Walka o tytuł najszybszej ośki rozstrzygnęła się w połowie przejazdu Kościuszki - krakowianin zgasił Suzuki na nawrocie. Adamus pojechał bez błędów i znów mógł się cieszyć ze zwycięstwa w rajdzie.

    Zmaganiom o zwycięstwo na Karowej przez długi czas przewodził Dytko, który jechał dość wcześnie. Rywale usiłujący go dogonić popełniali błędy. Bębenek z trudem zmieścił się przed dolną beczką - Byłem w szoku, w ogóle nie było przyczepności - mówił kierowca.

    Michał Sołowow dwukrotnie z kolei usunął z drogi beczkę ograniczającą wjazd na górny nawrót, Turski przeprowadził podobny manewr jednokrotnie. Gabryś dwa razy delikatnie zaliczał krawężnik i też nie dogonił Dytki. Znacznie bardziej bezceremonialnie z krawężnikami obchodził się Andreucci. Technika śnieżnej bandy na Karowej nie sprawdziła się i Włoch złamał felgę już podczas pierwszej pętli, rezygnując z dokończenia odcinka.

    Kuchar i Czopik jechali dość czysto, ale i to nie wystaczyło na Dytkę. - Strałem się jak mogłem - mówił Kuchar. - Chciałem dobrze przejechać beczkę, udało się, ale zrobiłem dwa błędy - wyjaśniał Czopik.

    Sposób na Dytkę znaleźli dopiero zawodnicy SPRT z podkręconych Imprezach. Jadący z sekwencją Frycz dołożył zaodnikowi z Nysy 1.4 sekundy. Kuzaj w 2.5-litrowym prototypie wyjechał na trasę jako ostatni, o centymetry ominął krawężnik podczas objazdu beczki ale był szybszy od Frycza o 0.5 sekundy i zapisał na swoje konto zarówno Karową jak i cały rajd.

    Za Kuzajem uplasował się w klasyfikacji Kuchar, któremu udało się o 0.4 sekundy wyprzedzić Dytkę. Michał Sołowow zajął czwarte miejsce w rajdzie, piąty był Frycz a szósty Czopik.
    SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
    Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #3
      Jak dla mnie respek dla wszystkich tych ktorzy pojechali ku uciesze Kibicow, Pani Karowej i Szeji - Walili takie beczki na nawrotach ze az milo
      W sumie wlasnie po to tam przyjechali, choc i i przejazd Sebastiana i Leszka byly naprawde swietne.



      Ale absolutne numero uno to Paasonen !!!


      A no i okazalo sie ze auta na 1/4 mili nie skrecaja :diabelski_usmiech
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • bendi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 465

        #4
        brawa dla Howarda za błyskawiczne ustawienie beczki na dole po tym jak któryś ją letko pyknął . I chłopaki nawet nie dali się przejechać wracającemu do nich śmigaczowi. Wszstko obserwowałem z VIP'owskiej trybuny w koronie drzewa z którego nie zgonił nas nawet patrol miłych Panów.

        Impreza malinka.
        Outlander
        była OII 4x4 BMM
        już nie ma Octa ASZ super fajna była

        Komentarz

        • howard7
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1120

          #5
          Zamieszczone przez bendi
          brawa dla Howarda za błyskawiczne ustawienie beczki na dole
          uuups myslalem ze jestem niewidoczny
          razem ze mna biegal moj brat (rowniez zarejestrowany na tym forum)
          Zamieszczone przez bendi
          Wszstko obserwowałem z VIP'owskiej trybuny w koronie drzewa
          znaczy sie inwigilowales :wink:
          trzeba bylo przedzwonic wposcil bym cie na pierwsza linie
          bylo niezle jak jechal bebenek to prawie moglem przeczytac jego najmniejsze reklamy :diabelski_usmiech
          SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

          Komentarz

          Pracuję...